石巻専修大学図書館

Marketing the public sector : promoting the causes of public and nonprofit agencies

Seymour H. Fine. -- Transaction Publishers, 1992. <BB01056035>
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 所蔵館 配置場所 請求記号 巻号 年月次 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 石巻 開架図書(3F) /675.4/F27 010167534 配架済 0件
No. 0001
所蔵館 石巻
配置場所 開架図書(3F)
請求記号 /675.4/F27
巻号
年月次
資料ID 010167534
状態 配架済
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

タイトル・著者名 Marketing the public sector : promoting the causes of public and nonprofit agencies / Seymour H. Fine
出版 New Brunswick, U.S.A. : Transaction Publishers , c1992
形態事項 xxiv, 360 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 1560006102
注記 Originally published: Social marketing. Boston : Allyn and Bacon, c1990
注記 Includes bibliographical references (p. 339-352) and indexes
NCID BA18683064
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Fine, Seymour H. <>
分類標目 LCC:HF5415.122
分類標目 DC20:658.8
件名標目等 Social marketing
件名標目等 Corporations, Nonprofit -- Marketing
件名標目等 Advertising, Public service