石巻専修大学図書館

Teachers as collaborative learners : challenging dominant forms of supervision

John Smyth ; : pbk. -- Open University Press, 1991. -- (Developing teachers and teaching series). <BB01055996>
書誌URL:

所蔵一覧 1件~1件(全1件)

No. 所蔵館 配置場所 請求記号 巻号 年月次 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 石巻 開架図書(3F) /374.3/Sm9 : pbk 000582635 配架済 0件
No. 0001
所蔵館 石巻
配置場所 開架図書(3F)
請求記号 /374.3/Sm9
巻号 : pbk
年月次
資料ID 000582635
状態 配架済
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

タイトル・著者名 Teachers as collaborative learners : challenging dominant forms of supervision / John Smyth
出版 Milton Keynes [England] ; Philadelphia : Open University Press , 1991
形態事項 xx, 156 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 0335095887
巻号情報
巻次等 : pbk
ISBN 0335095879
シリーズ Developing teachers and teaching series <>//a
注記 Includes bibliographical references (p. [138]-153) and index
NCID BA13421821
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Smyth, W. John <>
分類標目 LCC:LB2806.4
分類標目 DC20:371.2/00941
件名標目等 School supervision -- Great Britain
件名標目等 Teacher participation in administration -- Great Britain