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Government marketing : theory and practice

edited by Michael P. Mokwa, Steven E. Permut. -- Praeger Publishers, 1981. -- (Praeger series in public and non-profit sector marketing). <BB01053964>
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No. 所蔵館 配置場所 請求記号 巻号 年月次 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 石巻 開架図書(3F) /317/G74 000535518 配架済 0件
No. 0001
所蔵館 石巻
配置場所 開架図書(3F)
請求記号 /317/G74
巻号
年月次
資料ID 000535518
状態 配架済
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

タイトル・著者名 Government marketing : theory and practice / edited by Michael P. Mokwa, Steven E. Permut
出版 New York, N.Y. : Praeger Publishers , 1981
形態事項 xvi, 384 p. : ill. ; 25 cm
巻号情報
ISBN 0030583160
シリーズ Praeger series in public and non-profit sector marketing <>//a
注記 Collection of papers from the May 1979 workshop held at Yale University, co-sponsored by the American Marketing Association
注記 Includes bibliographies
NCID BA10943911
本文言語コード 英語
著者標目リンク Mokwa, Michael P. <>
著者標目リンク Permut, Steven E. <>
著者標目リンク Yale University <>
著者標目リンク American Marketing Association <>
分類標目 LCC:JF1525.P8
分類標目 DC19:350.81/9
件名標目等 Government marketing